ETIKETTER

söndag, mars 02, 2008

Lifestyle Award 2008

Du har kanske lagt märke till denna symbol redan. Den finns här i den högra spalten på bloggen. Vad innebär den då? Jo, det ska jag tala om. För inte så länge sedan fick jag ett mail där det stod att någon nominerat min blogg till en tävling. Denna tävling gick ut på att utse ett par vinnare som skulle få utmärkelsen "Lifestyle Award 2008". En jury, bestående av högt uppsatt folk inom modevärlden (har namn på dem i ett mail, men minns inte nu), skulle sedan ha ett möte i Monaco för att utse vinnarna. Utav alla nominerade bloggar så utsåg de min som en av vinnarna. Att de sedan skrivit "One of Sweden's most important fashion blogs" som beskrivning får mig att småle. Min blogg är absolut inte den största, inte den viktigaste heller. Jag vet att det finns så mycket större bloggar än just min lilla pluttis, och det finns de som är så otroligt mycket bättre, men att få utmärkelsen känns jätteroligt och uppskattande. Så tack så hemskt mycket! :)
Denna utmärkelse hoppas jag kommer leda till en massa gott för er läsare :) Mer om detta en annan gång...

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

gu va roligt! GRATTIS Maria!

2 mars 2008 23:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Otroligt kul! Grattis! Trendora säljer underbara skor och väskor.

2 mars 2008 23:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad coolt ! Grattis ! Själv försökte jag rösta på dig inne i den där länken fabbies fashion, men inte säker på att min röst registrerades.. fattade nada !

3 mars 2008 10:02:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jättegrattis!

3 mars 2008 10:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis!:) You deserve it,sweet./Zalga

3 mars 2008 15:31:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Nej vad kul!!! Stort grattis till dig Maria! Jag förstår verkligen att du vann! Riktigt bra blogg :D

3 mars 2008 16:04:00  
Anonymous Anonym sa...

grattis mia :D

3 mars 2008 17:23:00  
Blogger Unknown sa...

Du förtjänar det! Grattiiiiis!!!

4 mars 2008 14:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis vännen! Vad kul att höra. :o) Kan säga såhär...du har en fin personlighet och det syns i dina kommentarer. Är inte typen som läser modebloggar, men väljer din anytime, över bloggare som Blondinbella (får blodpropp av hennes retarderade inlägg). Önskar dig all lycka. Kramis

5 mars 2008 13:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->