ETIKETTER

torsdag, februari 07, 2008

Rihannas nya hår

Rihanna, Rihanna... Jag måste nog säga att jag tyckte om hennes förra frisyr mycket mer, även om den var väldigt uttjatad. Den nya frillan ser ut som en 90-tals svampen! De stora bildern är tagna från lanseringen av ett nytt paraplymärke, nämligen hennes egna, haha. Som du kan se på den runda bilden är håret snyggare stylat och där måste jag erkänna att jag tycker att det är snyggt, men denna frilla är i så fall snyggare.
Foton: Faded Youth Blog, Google

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag föredrog också hennes tidigare frisyr.

7 feb. 2008 17:34:00  
Blogger Marte sa...

Likte ikke denne frisyren..bedre før!

9 feb. 2008 17:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->