ETIKETTER

tisdag, februari 05, 2008

Läget på SOLO-reaktionen

Sitter på redaktionen och jobbar en massa. Har precis ringt in ett antal produkter till en plåtning. Kommer bli kanonbra! SOLO nr 3 skickades in igår till tryckeriet, så glöm inte att köpa den när den kommer ut! Jag har med ett jobb där, men i nummret efter det har jag med 4-5 st jobb. De jobb jag håller på med nu kommer med i SOLO nr 5, so stay tuned!

Imorse var jag på Remingtons pressfrukost igen på BERNS. Snacka om intressant pressfrulle! Det bjöds inte bara på god frukost, man fick välja mellan en plattång, locktång och rakapparat att ta med hem. Jag valde locktången, ser fram emot att använda den! Deras produkter verkar riktigt bra faktiskt! Bilder kommer senare!

Läget på SOLO-redaktionen? Jag, reporter-Katarina och ad-Jessica sitter på redaktionen och jobbar. Chefredaktör-Karin är på väg till Miami nu för ett jobb där och reporter-Carin är iväg på ett annat roligt jobb. Ni glömmer väl inte att följa SOLO-bloggen? Karin kommer att blogga direkt från Miami - missa inte!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

men hallå där i stugan! vad har hänt med dina spännande inlägg? I miss them and i miss you!:) Hoppas att du mår bra, pussar/Z

6 feb. 2008 21:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->