ETIKETTER

torsdag, februari 28, 2008

Glassnyheter i sommar

I tisdags var jag bjuden på glassprovning. Ja, det är precis som det låter. Man provar glasser. Sommarens nyheter alltså. Det vad Micael Bindefeld AB som anordnade provningen och när vi kom dit, fick vi alla varsin frysväska fylld med glassnyheter. GB har kommer att ha 9 nya glassar i sommar, du kan se dem alla på tallriken här ovan. Vissa av dem suger, vissa duger, men de som smakade allra bäst var lakritspucken (jag gillar inte lakrits så mkt i vanliga fall) och Solero Smoothie (den jag mumsar på, på bilden). Shittans vad goda de är! Generöst nog så fick vi alla extra glassar att ta med hem. Någon som vill ha glass? Anyone? ;)

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Fraktar ni till Luxemburg? ;D

28 feb. 2008 21:37:00  
Anonymous Anonym sa...

jag springer över till dig nu för ett glassigt besök!;) höhö.

29 feb. 2008 10:26:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Åh vad lyxigt! Du får bjuda över alla läsare på en glass ;D haha!

1 mars 2008 16:21:00  
Anonymous Junibarn sa...

Jag vill! Åh. Bilderna är så otroligt fina, hur har du monterat dem? Verkligen stilfull blogg.

28 mars 2009 10:07:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->