ETIKETTER

fredag, januari 11, 2008

Tjillevippen!

Hej och förlåt! Har inte haft någon tid över till bloggandet då jag, Annika och Louise håller på med ett projektarbete i skolan. Det går verkligen hur bra som helst, kan berätta mer om det när projektet är färdigt :) Är dessutom superdupermega förkyld! Blä.

Nästa vecka flyttar jag till Stockholm! Kan inte fatta att det har gått så snabbt. Det är många av er som frågat vad för slags uppgifter jag kommre att ha där. Enligt Karin som är chefredaktör kommer jag att vara som ne vnalig anställd och få skriva som de gör :) Det verkar vara ett toppengäng uppe på SOLO och jag ser verkligen fram emot att arbeta med dem alla! Har ni fler frågor så maila gärna eller lämna en kommentar!

Nu ska jag återgå till vårt projektarbete, jag har precis designat visitkort och ska börja med brevpapper :) Skoj!
Bild från Google

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad Kul att få jobba med en mode tidning!

11 jan. 2008 15:19:00  
Anonymous Anonym sa...

va spännande maria :D kommer du bo ensam sen?

11 jan. 2008 15:25:00  
Blogger matilda lovisa sa...

Lycka till i Stockhom och trevlig helg! :)

11 jan. 2008 22:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Otroligt härlig färgglad bild och kul med SOLO :)

11 jan. 2008 23:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->