ETIKETTER

torsdag, januari 03, 2008

Till alla mina läsare:

Det är väldigt sällan som jag skriver om dåliga saker här på bloggen. Brukar aldrig uppmärksamma saker som jag inte gillar och som jag tycker är negativa. Men en sak som jag vill belysa är att ni läsare är dåliga på att lämna kommentarer. Det är inget tvång på att göra det, men som författare till bloggen skulle det vara kul med lite feedback.

Enligt statistiken så har jag ett par tusen besökare varje vecka - vilka är ni? Varför kommenterar ni inte? Jag menar inte att ni ska kommentera allt eller skriva något jätte långt inlägg, men någon liten kommentar skulle väl inte skada? Alla kommentarer uppskattas! Fler antal kommentarer skulle bara peppa mig ännu mer till att skriva fler inlägg om dagen. I dagsläget så har jag bara statistik som talar om för mig att ni läser min blogg, men vad betyder det om jag inte får någon direkt feedback av er? Surt! Skulle uppskatta om ni kunde visa något livstecken i alla fall? :)

Tänk om alla ni tusentals besökare kunde lämna var sin kommentar? Önsketänkande... :)

Puss och kram på er! Utan er skulle inte denna blogg leva! /Maria
Eget kollage med bild från Google

Etiketter:

9 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jag brukar kommentera iallafall Maria :-)

3 jan. 2008 21:35:00  
Anonymous Anonym sa...

oj, hade inte en aning om att du hade så många besökare :) jag kommenterar då o då när det är ngt speciellt jag vill säga ;)

3 jan. 2008 21:45:00  
Blogger /K sa...

Hej!
Lämnar en kommentar här, men måste säga att jag inte är en regelbunden besökare, tyvärr.
Gillar bloggen, men saknar en personlig touch. Det är just det personliga som gör att jag kommer tillbaka.
Det kanske var mer än du ville veta?

Ha en fin kväll!
/K

3 jan. 2008 21:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag brukar kommentera då och då, men ska försöka skärpa mig lite ;) Vet hur trist det är då massa läser men bara en bråkdel kommenterar något. Läser din blogg så gott som dagligen hur som helst! :)

3 jan. 2008 22:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej maria! Jag förstår din frustration, därför tänker jag lämna en liten kommentar (:

Keep up the good work. Kramar/Zalga

3 jan. 2008 22:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har lagt dig i mina favoriter för att jag gillade din blogg. Dock så tyckte jag att du inte uppdaterade särskilt ofta tidigare och då tappar intresset, nu har det kanske ändrat sig, men ändå... Uppdatera mera så kommer jag att kommentera.

4 jan. 2008 07:50:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Hm.

Jag har tänkt lite på vad jag gillar med kommentarer och det är när man får svar på det man själv kommenterade. Då blir det en dialog istället för två monologer?

4 jan. 2008 08:46:00  
Anonymous Anonym sa...

tja snygging! Jag är hungrig!!

4 jan. 2008 15:15:00  
Anonymous Anonym sa...

feedback är viktigt!
hamnade på din blogg för första gången nu, och den verkar vara bra!
jag känner mig lyckligt lottad som ens har 10-15 läsare om dagen haha! härligt att ha TUSEN!

4 jan. 2008 16:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->