ETIKETTER

onsdag, januari 09, 2008

Spara eller Slösa?

Sitter på sängen och kollar på Grammisgalan samtidigt som jag knåpat ihop ett litet kollage. De omtalade väskorna från Hermès är skrämmande dyra, speciellt The Kelly bag och The Birkin bag. Hittade som tur var en finfin kopia till alla er som inte har råd (eh... vem har råd?). Mixar man en Kelly + en Birkin så får man en en lookie för 570 kr. Inte illa!
Eget kollage med bilder från ovanstående länk, Google och Crèateurs de Luxe

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

gaaah, jag ska åka till milano i slutet av januari och funderar seriöst på att köpa en miumiu väska.
men sedan hade jag lovat mig själv att inte shoppa ngt mer efter att jag köpte de där marc by marc jacobs skorna för 2000 >_<

måste spara pengar, men miumiu väskan ååååh

beslutsångest

9 jan. 2008 22:25:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Det är helt otroligt att det finns en marknad för sådana dyra väskor.

240 000 kr liksom.

10 jan. 2008 10:23:00  
Blogger Marte sa...

Fin kopi det der da:)

10 jan. 2008 14:10:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Riktigt snygga väskor! Tänk om man var så rik!!

http://www.posh24.se/victoria_beckham/victoria_beckham_stolt_agare_till_en_birkin_vaska_fran_herm%c3%a8s

10 jan. 2008 17:13:00  
Blogger Unknown sa...

Kopian är utan tvekan den snyggaste!

10 jan. 2008 19:07:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->