ETIKETTER

onsdag, januari 30, 2008

Nu är de mina...

Efter att ha druckit champagne och ätit chokladpralinerHelena Rubinsteins pressmöte i eftermiddags (som för övrigt var kul, men måste säga att de var mycket snåla när det gäller goodiebags, buuu) så gick jag vidare till Nathalie Schuterman. Jag var där redan i måndags då den storarean startade, men då var det fööör mycket folk, gick ju inte att hitta något. Ville verkligen ha en snygg väska, men men...

Så idag kikade jag runt och fick hjälp av en jättego tjej där inne. Vet inte vad hon hette (lång & mörkhårig), men vi kom fram till att hon var lika lång som mig och att vi hade samma skostorlek haha. Anyway, hon var verkligen hjälpsam till skillnad från tjejen som "hjälpte" på samma ställe fast i måndags. Resultatet blev iallafall
dessa snyggingar från Marc Jacobs. Köpte dem med 70% rea, jag är galet nöjd!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Va kul att du hitta ngt tillslut :) hade de fylllt på mer nu?

30 jan. 2008 22:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: jaa jag är supernöjd! Nää de var samma som innan, men det var inte lika mkt folk så jag hittade mkt bättre denna gng än förra =)

30 jan. 2008 22:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Skitsnygga skor =) Vi ses imorgon! Kram Angelica

30 jan. 2008 22:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Riktigt snygga skor :)
Ville bar alämna en liten kommentar och berömma dig för en väldigt roande blogg :) är in så gott som varje dag.. startade nyss en egen, får se hur det ska gå :O
kika in om du får tid http://lifeofcinderella.blogspot.com/
kram!!

31 jan. 2008 01:05:00  
Anonymous Anonym sa...

de var snygga!

31 jan. 2008 09:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Lyckliga du! :)

31 jan. 2008 17:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, vad snygga!!

31 jan. 2008 21:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->