ETIKETTER

torsdag, januari 31, 2008

Camilla Norrback + kändisspaning

Som ni kanske redan läst och sett på SOLO's blogg, så befann jag mig på Camilla Norrbacks visning i eftermiddags. Under visningen fick vi sitta på första raden och inspireras av den kommande höst/vinterkollektionen. Kul dessutom att få syn på Top model-Freja Kjellberg, Skådis-Frida Hallgren och Hotspot-Karolina Skande.

Kollektionen då? Mycket grått och svart. Stora kuvertväskor syntes ständigt under modellernas armar och majoriteten av alla plagg var antingen v-ringade framtill, baktill eller bådeoch. Snyggt! Fastnade speciellt för de korta v-ringade klänningarna med trekvartslånga ärmar (som den gråa klänningen, nr 2 från vänster).

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Stora kuvertväskor.

Menar du riktigt stora?

1 feb. 2008 09:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Miss UD: Jag syftar nog på vanliga over-sized som inte är jumbostora, men ändå större än de vanliga små =)

1 feb. 2008 11:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Hur fixar man en film från YouTube till sin blog?
Jag använder webblogg.se

1 feb. 2008 21:28:00  
Blogger Malena Dahl sa...

Åhh... Jag ÄLSKAR v-ringat i ryggen... Det är bara SÅ snyggt =)

Speciellt om det är på en tröjklänning med både v-ringat fram och bak!! Har massvis med sådana!!

2 feb. 2008 02:48:00  
Anonymous Anonym sa...

söt blogg!

3 feb. 2008 14:11:00  
Blogger Unknown sa...

Jag vet inte om jag är blind eller nåt, men jag har kan inte hitta skrivbordet (som du har i ditt rum) någonstans på ikea! Vet du vad bordet heter?

3 feb. 2008 15:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Inte ett inlägg på hela helgen? :) Hoppas du njutit av ledigheten, vi har tagit det lugnt, nästan för lugnt...hehe! Ses imorgon :) Puss

3 feb. 2008 15:44:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Daniella: Om du kollar till höger bredvid filmrutan på youtube så finns det en kod som du klistrar in i ditt inlägg =)

Malena: PRECIS! Älskar tröjklänningar, håller med dig totalt! :)

Matilda: Tack!

Nadde: Bordet är inte "färdigt", utan man får köpa bordsskivan och benet separat. Åk iväg till ikea och beskriv skivan så hjälper de nog till :D

Annika: Har haft en toppenhelg, bara tagit det lugnt och umgåtts =)

3 feb. 2008 16:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->