ETIKETTER

torsdag, december 20, 2007

Mitt heta Dior armband

När jag var 15 eller 16 så köpte jag mitt första designersmycke. Nämligen detta från Dior. Visst är det läckert? Vart jag köpte det ifrån? Jo, Skänninge marknad haha. Jag och min kompis tyckte vi var hur smarta som helst som satte ihop ett eget armband, för det såg faktiskt äkta ut. Efter ett tag tröttnade jag på det och ca två år senare hittade jag detta armband igen och tyckte det var löjligt men ett roligt minne. Glömde sedan bort det totalt så när jag hittade det igen igår blev jag riktigt glad! Det är ju snyggt haha! Hade på mig det igår och idag och alla som sett det har trott att det är äkta faktiskt. Men jag kan inte hålla sånt hemligt, säger alltid sanningen haha sån tönt. Mycket roligare att säga att det är äkta =P Anyway, detta är ett bra och kreativt budgettips till den som är intresserad!
Privata bilder

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous LOSAN sa...

De som tror det är äkta kan bevisligen inte så mycket :E Men skoj att hitta något som gör att roliga minnen dyker upp! :)

10 maj 2010 18:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->