ETIKETTER

tisdag, december 11, 2007

Elie Saab Spring 2008

Jag är så himla kär. Kär i Elie Saabs vår (2008) kollektion! Elie Saab är verkligen min absoluta favoritdesigner när det kommer till klänningar. Jag har bloggat om hans fantastiska klänningar tidigare. Han är kung, KUNG! Jag verkar inte vara den enda som känner så, Beyoncé är en av kändisarna som ofta har sig hans skapelser. Jag behöver inte skriva så mycket egentligen, se själva! Här är mina favoriter, bara ett urval ur kollektionen.
I'm in love!
Fotograf: Marcio Madeira

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oj jäklar va fina klänningar!!
Elie Saabs är ett namn jag ska lägga på minnet:)

11 dec. 2007 12:21:00  
Anonymous Anonym sa...

oohhh den röda hade varit fint till nyår :D

11 dec. 2007 15:57:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Älskar hennes klänningar med!!!Riktigt riktigt snygga!!!

11 dec. 2007 16:07:00  
Anonymous Anonym sa...

:O va fina klänningr!!!!!

12 dec. 2007 17:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->