ETIKETTER

onsdag, november 07, 2007

Tittut

Har fått förfrågningar om att ta kort på vad jag har i min väska. Tycker det är kul att ni mailar om saker ni vill se mer av här på bloggen, fortsätt maila! :) Personligen tycker jag väldigt mycket om att rota i vänners väskor, nu får ni rota i min.

I min Louis Vuitton hittar ni:
- Senaste nr av GLAMOUR
- Samsung E-900
- Lipgloss Plump & Shine från Clinique (maxi melon nr 04)
- Handkräm Water therapy från Clinique
- Armband från Indiska
- Strawberry lipbalm från Rosebud

Dessutom: Tråkiga nycklar, snygg skrivbok, färgpennor, dögod klubba, päron - har alltid frukt med mig och genomskinligt vatten haha...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Snygg väska :-) Alltid skoj att se inehållet! Ha en skön dag :-D

7 nov. 2007 12:06:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Bra sak att alltid ha med sig vatten. Ska leta upp en liten flaska att ha med sig jämt.

7 nov. 2007 13:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->