ETIKETTER

torsdag, november 08, 2007

Roberto Cavalli at H&M

Som alla redan känner till så släpps Roberto Cavalli-kollektionen på H&M idag. Kollektionen kom inte hit till Jönköping så det blir inga köp för min del. Även om den skulle kommit hit, så skulle jag förmodligen inte ens stått i timmar och köat. Personligen tycker jag att kollektionen är snygg och trendig, men har inte hittat något som känns sådär extra speciellt att jag vill lägga ut pengar på det. Däremot skulle jag mer än gärna få tag på armbandet i kollektionen som är en budgetvariant (ca 500 kr) på orginalarmbandet (ca 2500 kr), också designat av Cavalli. För övrigt så tycker jag att kollektionen är överdrivet dyr för att vara H&M. Visst den är billigare än Cavallis vanliga priser, men som sagt, det är fortfarande H&M...
Vad har ni för åsikter? Har ni handlat?

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Vera sa...

det blir nätet inatt om inte deras servrar kraschar ;)

8 nov. 2007 13:52:00  
Anonymous Anonym sa...

H&M tar ju inte in sånna specialkollektioner i norra sverige, så det är kört för min del... Men jag håller med dig, armbandet var väldigt fint!

8 nov. 2007 14:58:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Tycker det är tråkigt med högre priser. H&M känns som att det är ett väldigt bra pris! Prisvärda saker. Och defenitivt så är det ju vääldigt snyggt också! Känns som när man inte har råd med dom dyra märkeskläderna så kan man ju alltid trösta sig med H&M! Visst kan det vara lite kul med sammarbete också. Men kommer inte heller stå flera timmar att köa. Arbanden var riktig fina :D

8 nov. 2007 17:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Håller med dig! Den är onödigt dyr... Men visst, jag gillar flera plagg ur kollektionen riktigt mycket! Angående armbanden så tycker jag att H&M- varianten är way snyggare än Cavallis "egna" variant. Trodde först att det var tvärtom - att budget var lyx och the other way around! :P

8 nov. 2007 18:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->