ETIKETTER

torsdag, augusti 02, 2007

Hello my Love

Att Backstreet Boys skulle göra en comeback har jag kännt till länge. Klickar man sig in på deras officiella hemsida så ser man endast 4 mikrofoner, vilket måste betyda att en har hoppat av. Kevin. Men det gör inget, Brian har alltid varit min favorit. Så länge han finns med är allt bra. Den nya bilden är ganska kul, Kevins skor finns med, men inte Kevin hahaha... Under min tonårsperiod kunde jag inte se mina tapeter, eftersom alla 4 väggar var täckta med plancher och bilder från golv till tak. Jag har än idag kvar alla samlarbilder de gav ut, de ligger i ordning i det officiella Backstreet Boys fotoalbumet. När jag tänker tillbaka så hade jag nog allt som de gav ut, cd-skivor, tidningar, plancher, knappar... Det enda som fattades var en konsert. Kommer de till Sverige nu så ska jag gå, jag SKA gå, även om min hysteri över dem inte längre exicterar, host, host... Nedräkningen har börjat...

Någon annan som delar/delade denna kärlek?
Eget kollage med bilder från Google och ovanstående länkar

Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jo, jag var minst sagt förtjust i dem när jag var runt tretton. Men på senare år har jag svårt att se vad jag verkligen föll för... :)

2 aug. 2007 14:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Jo, jag var också helt fötjust i dem när jag var yngre! Och Brian var också min favorit ..och det är han fortfarande :)

2 aug. 2007 15:10:00  
Blogger turbotrollet sa...

Jag var ett fan, har det där cerisa fotoalbumet kvar med samlarbilderna.. xD
Har varit på 1 konsert i Globen när de var här för en massa år sedan. =) De är kanon live!
Min favorit var dock AJ. Nu har jag ingen favorit längre, men Kevin är snygg. Manligt snygg. ;)

2 aug. 2007 18:05:00  
Blogger turbotrollet sa...

Fast ursäkta mig igen.. har inte de redan gjort en comeback?

Det var ju när den där videon kom där de går ut i havet eller vad de gör.. sedan kom ju den där 80-tals videon där de är utklädda och åker någon röd bil eller vad det är... de ska alltså försöka IGEN?

2 aug. 2007 18:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Turbotrolet: japp de ska försöka igen haha, fast denna gången släpper de en skiva utan kevin...

2 aug. 2007 18:35:00  
Blogger Mim sa...

Aah, kommer ihag min forsta BSB konsert, jag var val 12 ar tror jag och skrek tillsammans med alla andra tills vi inte hade nan rost kvar Haha!

2 aug. 2007 22:47:00  
Blogger AC sa...

Ja men oj så spännande. Det hade jag inte hängt med på! Så klart var dom favoriter även hos mig! =)

3 aug. 2007 00:11:00  
Anonymous Anonym sa...

tack för en super bra blogg
Kollar din blogg ganska ofta.. brukar alltid få bra tips av dig så nu tänkte jag ge dig ett.. Richbitch.se har just nu rea/50% på höskollektionernas (07)'s provkollektioner från See by Chloé och McQ Alexander McQueen. Shoppade skit snygga T-shirts där igår.. kika in! Kram!

3 aug. 2007 14:35:00  
Anonymous Anonym sa...

backstreetboys kmr till sverige 14 april :)

18 jan. 2008 16:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->