ETIKETTER

onsdag, juli 18, 2007

Do you like it?

Långa klänningar har varit väldigt populärt i sommar både bland kändisarna och oss vanliga haha. Syftar främst på de här mer vardagliga klänningarna, lite beach över dem enligt mig. I butiker som Indiska och H&M finns det några att välja på. De jag sett har alla varit mönstrade men enfärgade är också snyggt. Även om det kan vara snyggt så kan jag dock inte se mig själv i en liknande klänning. Hur känner ni, har ni haft på er dessa klänningar i sommar? Topp eller flopp?
Eget kollage med bilder från Instyle

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att det ärriktigt snyggt och man behöver lite motpoler ibland till allt kortkort.

19 juli 2007 10:35:00  
Anonymous Anonym sa...

jag storgillar det!!!nice nice!

19 juli 2007 13:55:00  
Anonymous Anonym sa...

JAg har sett en del fina långklänningar, men det är inget jag är så sugen på att ha på mig, jag föredrar korta klänningar!

20 juli 2007 18:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar idén men äger tyvärr ingen själv. Tycker att den blåa är riktigt snygg här!

20 juli 2007 19:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->