ETIKETTER

tisdag, april 03, 2007

Tack!

Det har tyvärr inte blivit så mkt bloggande dessa dagar, mår nämligen inte så bra. Verkar som att min kropp inte vill bli frisk. På mornarna mår jag bra, men fram mot eftermiddagarna och kvällarna blir det bara värre och värre då jag får feber och ont i hela kroppen. Blä! Har inte haft tilfälle att tacka alla goa underbara människor som har röstat på mig i tävlingen Sveriges bästa modeblogg. TUSEN TACK TILL ER SOM RÖSTAT! Det blev inte en resa till New York, det blev en grå festväska istället. Nokia Nseries skickade en specialdesignad festväska till alla som var nominerade och den e helt ok. Jag tycker insidan av väskan är mkt snyggare, den är i ett silvrigt tyg, samma tyg som påsen väskan kom i (ligger sunder väskan på bilden). Tack till Nokia och Désirée på Prime.
English: I haven't been able to write as mutch as I wanted these days. I've been and I still am ill. I want to thank all of you who voted for me in the competition (the best fashionblog in Sweden). Thanx alot you guys! :) I didn't get to go to New York this time, instead Nokia Nseries send me a grey clutch. Thanx! =)

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Mill sa...

Yes, väskan är faktiskt inte så tokig!

3 apr. 2007 15:14:00  
Anonymous Anonym sa...

synd, men ändå kul att du kom med bland de 20 bästa, eller hur :P vem vann?

3 apr. 2007 19:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: nej den e faktiskt snygg :D

Charlie: aaah e stolt att jag ens kom med hihi :D En tjej som heter Engla vann

3 apr. 2007 20:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Väskan såg ju najs ut =) Å grattis gumman =) Hoppas dock att du blir frisk, det finns ett naturläekemedel som heter echinaforce, prova det... Det är extremt bra! Jag provade det å jag hade halsont i tre dagar å sket i att ta det och drack massa the å knaprade halstabletter men så kom jag på att jag hade det och började efter en natt var det borta! Det är super bra och inte alls något farligt..!! finns på ICA eller hälsokost butik! *krya på sig kram*

4 apr. 2007 08:36:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: Tack så mkt gullet du e föör go!! Tack för tipset, ska kolla in det där faktiskt!! kram!

4 apr. 2007 18:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->