ETIKETTER

måndag, april 09, 2007

Påskfirande

Tjoho! Jag är tillbaka efter en underbar påskhelg i Uppsala. Har haft det jätte bra, har i princip ätit godis och god mat hela tiden och nu är det slut på det roliga. Imorgon har jag skola, skulle stannat i Uppsala mkt längre annars, men men... I söndags åt vi supergod middag, det serverades bl.a. kalkon och potatisgratäng - I love - påskbakelser och massa annat. Här är lite bilder från i söndags.
Hur har er helg varit?

English: I spent this holiday in Uppsala and the entire weekend I just ate candy and fantastic food, like turkey and potatoes au gratin - my favourite! Here are some pics of that day.
How did you spend easter?

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Mill sa...

Det ser dundergott ut!

9 apr. 2007 19:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Trots att jag är super mätt så ser jag ju att det ser jätte gott ut... Själv har jag haft toppen, en liten blandning av allt.

9 apr. 2007 19:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: det va det oxå :D

FinaM: Härligt att höra att du haft det bra! ja de va supergod mat :D

9 apr. 2007 20:15:00  
Anonymous Anonym sa...

ja vill ha allt jag oxå *s*

9 apr. 2007 20:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Så fint!
Ser riktigt påskigt och mysigt ut =)

9 apr. 2007 21:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Kul att du haft roligt! =) Imorgon är det back to hell som gäller =P hahaha ;)

9 apr. 2007 23:43:00  
Anonymous Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ vad mysigt det såg ut =) Min helg har varit rolig =) Glad Påsk i efterskott hahaha =)

10 apr. 2007 09:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nina: ;D

Tesan: tack så mkt, ja det var de verkligen :D

Melissa: Ja ussshh vilken jobbig föreläsning vi hade idag...

Sandiebelle: GLAD PÅSK PÅ DIG GULLET!

10 apr. 2007 16:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->