ETIKETTER

lördag, april 14, 2007

Mera VERA

Jag är nog en av få (?) som tycker det är riktigt kul att handla på apoteket haha. Om jag behöver en grej, slutar det med att jag köper massa annat också. Jag brukar tänka att deras produkter går att lita på och därför känner jag inga tvivel om att prodkuten är bra. Jag var på jakt efter en aloe vera kräm att smörja på irriterad hud och det slutade med att jag köpte en Body lotion (Vera by CCS) med Aloe Vera och en Hand Creme Repair i samma serie. Inte nog med det köpte jag även nässpray och en stooor ask tuggumi, för att helt plötsligt fick jag för mig att deras tuggumin är mkt bättre än alla andra. Jahopp. Jag lämnade apoteket 200 kronor fattigare.

Handkrämen har en lätt och ljuvlig doft och jag känner redan en förbättring. Krämen vårdar både torra händer och nagelband och är riktigt återfuktande. Den är berikad med Aloe Vera och mjukgörande oljor. Rekommenderar denna verkligen denna produkt. Jag brukar ofta störa mig på vissa krämers dofter, men denna är väldigt diskret och väldoftande.

English:
I bought some Aloe Vera body lotion and hand cream at the farmacy. I don't know why, but I like to buy things from their store :) I think it's because I trust them so mutch, and therefore I always buy products without any doubt...

Etiketter: ,

10 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Har nyss köpt deras deo (Vera by CCS alltså) och är mkt nöjd. Tycker att det har varit svårt att hitta en bra deo, de luktar ofta alldeles för mkt, men denna luktar milt och gott! Har tänkt att jag ska köpa lite fler produkter från Vera-serien....

14 apr. 2007 14:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ellen: Ja jag håller med, jag är själv mkt nöjd med produkterna faktsikt. De doftar så gott =)

14 apr. 2007 15:17:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Vilket toppentips! Jag funderade nämligen på att köpa produkterna för den nuvarande hudlotionen är ganska kass och på väg att ta slut.

15 apr. 2007 09:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Miss Upsey Daisy: Va kul att du uppskattar tipset! :) Jag är verkligen supernöjd med krämerna!

15 apr. 2007 11:01:00  
Blogger Sincerely Johanna sa...

Hur var bodylotionen då? Kram

15 apr. 2007 12:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johanna: Har inte använt den ordentligt ännu, bara testat lite.. kommer avända den ikväll så kan berätta lite bättre efter dess =) den doftar likadant iaf :)

15 apr. 2007 15:08:00  
Blogger Vera sa...

Coolt att dom döpt serien efter mig ... hahahahaha .....
Jag gillar Apoteket´s grejer jättemkt. Speciellt Cliniderm´s rengöringsmousse.
kram

15 apr. 2007 15:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: Hahahahaha! :D Cliniderm har jag inte testat, ska kolla nästa gng ja e där :D Kram!

15 apr. 2007 15:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag som varit på jakt efter en bra handkräm i år och dar. Bra men inte alltför dyrt. Ska testa med ditt tips!
Skön blogg annars tjejen ;)

16 apr. 2007 18:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lain: Ja, det tycker jag absolut att du ska göra. Jag är supernöjd med den! Tack ska du ha, kul att du gillar den :D

16 apr. 2007 18:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->