ETIKETTER

onsdag, april 18, 2007

En timma med Luuk

Kristian Luuk besökte högskolan i Jönköping för att föreläsa om hans utbildning och sig själv. Jag blev positivt överraskad! Han va rolig (daaah) och lyckades fånga allas intresse under hela föreläsningen. Tänk om alla våra föreläsare kunde vara hälften så bra! Visste ni att han plugga Naturlinjen på gymnasiet och gick ut med 4,8 i snitt? Han har även pluggat på Handelshögskolan i Sthlm. Kul att ta del av hans story! Efter föreläsningen gick konstigt nog ingen fram till honom... Så då drog jag med mig mina kompisar och gick fram till honom och fråga ifall han ville ställa upp på en bild med mig? "Självklart" log han och satte armen om mina axlar. Han var verkligen supertrevlig. Blixten gick av men batteriet dog. Så för att vara på den säkra sidan gick vi tillbaka till Krisitan och frågade ifall han ville ställa upp på en bild till? Självklart!! Haha, han var verkligen underhållande och trevlig. Inte många kändisar som är trevliga på det privata planet, men Kristian var verkligen super trevlig! Jag är nog lite kär i honom hahaha! Skämt åsido, jag blev verkligen impad av honom, han gav ett mkt starkt intryck på mig och jag kommer definitivt att följa hans karriär i rutan. Hans sambo Carina Berg diggar jag redan sedan tidigare :D Nu ska jag säga en sak jag aldrig trodde jag någonsin skulle tycka: Kristian Luuk är sötare i verkligheten än på tv, men det har nog ganska mkt också med hans charm och humor att göra. Här kommer en väldigt kort videosnutt från föreläsningen med kass kvalité! Kristian berättar om hans studietid och hur han och förmodligen alla andra brukar plugga inför första tentan...

"....och öppnade den första sidan...To my wife Debby... stryker under Debby!" Hahahaha!!! Han e kung asså!

Etiketter: ,

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Shit! la han armarna om dina axlar. Hallå du får inte tvätta den tröjan! ;)

18 apr. 2007 22:23:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lain: Hahahaha TYP!! ;D

18 apr. 2007 22:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Åå, kan inte han komma till karolinsk a också! Så får vi skratta lite :)

19 apr. 2007 00:11:00  
Blogger Kerstin sa...

Åh, så himla kul det låter...

19 apr. 2007 08:06:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tesan: Haha ja han bjuder på en heeeel del garv kan ja lova :D

Kerstin: Ja, tro mig det va skitroligt!

19 apr. 2007 08:47:00  
Anonymous Anonym sa...

ååå jag vill ju också träffa sånna sköna människor! :D hahahah ditt garv är så skööönt

19 apr. 2007 09:32:00  
Anonymous Anonym sa...

gud så kul att få honom som föreläsare.. vilken dag du hade ;) Luuk är kung!!

19 apr. 2007 09:39:00  
Blogger Sabine sa...

Åh vad roligt! :)

19 apr. 2007 09:56:00  
Blogger Mill sa...

Haha! Skrattar gott här också!

19 apr. 2007 10:10:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Finns fler exempel. Jag har för mig att någon i JustD gick ut som nästan kursetta på Handels. Dolph Lundgren är väl civilingenjör har jag för mig. Kul med människor som är mulitbegåvande :-)

19 apr. 2007 10:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: nästa gng gumman ;)haha tack, men vi är så många som garvar så allas garv har blandats haha...

Fashionholic: Ja han är verkligen kung :D Min nya idol hahaha

Sabine: Ja det var det verkligen :D

Mill: Hahaha visst e han bäst!

Miss Upsey Daisy: Va kul! Man blir ju inte annat än impad när man hör sånt :)

19 apr. 2007 16:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha, va kul att du filma =) fan va jag skrattade när han sa det där med Debbie!! Klockrent!

19 apr. 2007 22:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: hahaha jag var tvungen! :D Han är ju helt bäst! Hans skämt om J.Lo va helt klockrent hahaha :D jag garvar bara jag tänker på det!! :D

20 apr. 2007 15:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->