ETIKETTER

måndag, april 23, 2007

Topp eller Flopp - Mischa Barton

Topp: 65 %
Flopp: 35 %
Totalt antal röster: 116

Då var det officiellt! 65 % av er läsare tycker att Mischa Bartons outfit är en hit... och jag håller med! Jag skulle dock skippat stövlarna. Klänningen har jag sett henne bära fler gånger, verkar vara en favorit hos henne. Hennes kappa är jag heeeelt kär i, helt fantastisk! Glöm inte att rösta på nya Topp eller Flopp!

English:
Mischa Bartons outfit was a big hit according to you readers and I agree. I really, reaaaally love her coat. The boots on the other hand are nice, but I wouldnt wear them to this outfit! Don't forget to vote Top or Flop again this week!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Klart det blev topp ju :)

23 apr. 2007 11:28:00  
Anonymous Anonym sa...

klänningen är jätte söt!

23 apr. 2007 11:54:00  
Blogger Sabine sa...

Håller med till 100%. Både kläningen och jackan är superfina, men skorna förstör så mycket. Det här är verkligen en superkul kategori!

23 apr. 2007 11:55:00  
Anonymous Anonym sa...

utan de hemska skorna skulle jag direkt säga topp, men nu vet jg inte säkert. skulle själv aldrig tänka tanken att ta på mig de där hemska skorna

23 apr. 2007 16:18:00  
Blogger Mill sa...

Hon är en riktig beauty!

23 apr. 2007 18:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: yeeah!

DK: Ja, visst är den!

Sabinr: Va roligt att du uppskattar den :D

Emma: Nej, förstår verkligen inte vad hon tänktenär det gäller skorna... hon kanske skulle promenera i skogen? haha

Mill: Aaah alltid!

23 apr. 2007 18:54:00  
Anonymous Anonym sa...

hon är alltid på topp tycker jag ;) stilmässigt alltså ;)

24 apr. 2007 11:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->