ETIKETTER

lördag, mars 03, 2007

Tänker du på vad du stoppar i dig?

Ja, hela tiden: 43 %
Nja, ibland: 33 %
Nej, äter det jag vill: 8 %
Nej, men kanske borde: 18 %

Totalt antal röster: 40

De flesta av oss tjejer (antar att majoriteten är tjejer som läser min blogg) tänker hela tiden på vad vi stoppar i oss, och visst det är jätte bra. Men tjejer, glöm inte att unna er själva lite onyttigt ibland också. Va inte för hårda mot er själva :) Nu säger jag inte att man inte ska tänka på vad man äter, det är ju riktigt bra om man är mån om vad man stoppar i sig, så länge syftet är att må bra. Är man för hård mot sig själv kan det få motsatt effekt. Take care!

Glöm inte att rösta på nya frågan!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Ivana sa...

Oj det var inte många som hade valt det jag valde, endast 8 procent! Jag är nog mer av en unnare :)

3 mars 2007 14:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: och det gör du verkligen helt rätt i!! :D

3 mars 2007 14:47:00  
Blogger Mill sa...

Haha! Jag tror jag ska gå och äta lite chips!

3 mars 2007 15:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: hahahaha! you go girl!

3 mars 2007 15:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->