ETIKETTER

torsdag, mars 01, 2007

Dolce and Gabbana

Jag har varit varit på jakt efter en snygg klocka och har äntligen hittat en! Dolce and Gabbana har kommit med en döfin klocka med massa bling bling (diskret bling). Jag va och provade klockan och den satt perfekt. Det är den med vit bakgrund jag vill ha, ser fräschast ut. Nu är frågan, vem ska jag önska den av? hihi Födelsedagen kommer i maj så hoppas att jag får den då, annars köper jag den själv! Priset låg på 3800 kr tror jag, minns inte riktigt. Men den är to die for! Passar utmärkt till finare tillfällen då den fungerar som ett armband. Till vardags har jag ju min underbara Police klocka. Jag tror det är meningen att jag ska köpa den, den heter ju Queen Mary, it's a sign! Haha!

Vad tycker ni om klockan? Är den värd pengarna?

Etiketter:

10 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Neeeeeeeeej :)

1 mars 2007 11:24:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: Whyyyyyy baby whyyyyyy

1 mars 2007 11:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Jooooo!!!! Den va dösnygg! =)

1 mars 2007 12:39:00  
Blogger Mill sa...

Den klockan drar verkligen uppmärksamhet till sig...

1 mars 2007 14:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: hihi aah :D

Mill: Ja verkligen, men den kommer att användas till finare tillfällen som fester och bröllop =)

1 mars 2007 16:32:00  
Blogger Vera sa...

Huvudsaken är att du själv gillar den. Kram

1 mars 2007 17:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: Gillar den ösabösa mkt! :D

1 mars 2007 18:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Den är ju superdyr. Tänk på vad du kan göra med 3800. Hur ofta är du på fester o bröllop? Köp den inte.

2 mars 2007 23:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Men tänk såhär oxå, jag ska ha den hela livet haha :D Det kommer säkert komma tilfällen då jagkan anävända den :D Jag e nog för kär i den här klockan för att låta bli.. :$

3 mars 2007 12:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Klockan va super fräck ;) Önska dig den!

29 feb. 2008 22:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->