ETIKETTER

onsdag, februari 14, 2007

Onsdag

Idag, på alla hjärtans dag dessutom, fick jag hem biobiljetterna jag vann på Kerstins tävling. Fick en gullig hälsning av Isabella från NonStop Entertainment och hon talade även om att Sherrybaby inte visas (inte just nu iaf) i Jönköping. Den kanske kommer upp, får nog ringa SF och kolla men tror inte den gör det, den går bara i storstäderna verkar det som. Funderar på om jag ska ge bort biljetterna till ngn, kanske lotta ut i en tävling? Eller varför inte bege mig till storstaden och bl.a. gå på bio? Hahaha, ja vi får se hur det blir...
I skolan spelade vi idag in 3 scener till vår film. Min roll är så töntig haha, påminner om Amandas roll i Ugly Betty typ. Spelar ganska blåst haha... Gud så usel man är på att spela då! När man sitter framför tvn så inbillar man sig att "Gud det där skulle jag också kunna göra lätt" och syftar på skådisarnas framtädanden. När det kommer till kritan så står man där som ett fån och gör bort sig haha, men det går nog bra ändå - hoppas jag! Filmen ska visas för resten av klassen på tisdag så vi får se hur det går. Har precis ätit en bit av den här goda hjärt-tårtan och det va såååååååååååååå gott! Istället för vaniljkräm så var det någon slags hallongräddkräm... Tummen upp! Hoppas ni alla haft en superskön dag!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Åh, hurra för biljetterna. Hoppas nu att du kan se filmen någon annanstans. PUSS.

14 feb. 2007 18:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: Jaaa verkligen! Funderar på att åka upp till Sthlm över en helg o se den =) Pussen

14 feb. 2007 18:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->