ETIKETTER

lördag, februari 03, 2007

Film: Click

Titel: Click
År: 2006

Jag hade verkligen inga förväntningar då jag såg denna film och lika bra va väl det, för då blev jag positivt överraskad. Denna film är nog mer seriös än Adam Sandlers tidigare filmer och jag gillade den faktiskt, mest tack vare budskapet i filmen som man tar del av i slutet. Annars var filmen rolig och skön, men lite förutsägbar för mig, även om innehållet skiljer sig väldigt mycket från liknande filmer. Kate Beckinsale är vackrare än någonsin och Christopher Walken har en lustig roll som han spelar klockrent haha! En helt godkänd film.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hmm.. du gjorde mig nyfiken på slutet nu...

3 feb. 2007 15:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Amanda: haha ja men se den ;)lärorikt

3 feb. 2007 16:00:00  
Anonymous Anonym sa...

min favuuuu film :D

3 feb. 2007 17:38:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: ja den va bra :D

3 feb. 2007 17:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag grät i slutet hahahahahahaha till en komedi, jag vet... men de va den perioden i månaden en tjej är som känsligast... =P hahahaha

4 feb. 2007 00:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: haha gumman du behöver inte försvara dig, jag grät oxå!!!! hahah

4 feb. 2007 00:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->