ETIKETTER

tisdag, januari 09, 2007

Test: Kanebo mascara 38°C Silk Performance

Jag är ett stort fan av Kanebo och använder då mest deras rengöringsprodukter. Har tidigare inte använt deras make up, men har nu testat deras nya mascara.

Produkt: Kanebo mascara 38°C Silk Performance (Separating & Lengthening)
Pris: 225:-
38°C Silk Performance mascaran separerar ögonfransarna riktigt bra och ger en väldigt naturlig look. Fortsätter man att borsta på med borsten så blir fransarna längre, men inte så värst fylliga. Så om man vill ha fylligare fransar kanske man ska välja en annan mascara. Även om jag föredrar stora borstar så fungerade det förvånansvärt bra med en liten borste, den kom åt varje frans. Mascaran är vattenfast och de flesta vattenfasta är svåra att ta bort, men denna mascara krånglade inte alls. Allt jag behövde göra var att rengöra med varmt vatten, vid ca 38°C. Denna mascara är värd varenda krona.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag har funderat på att köpa den, har den tidigare som kom ut före den och är super nöjd, men denna sägs göra fransarna längre, tror jag ska slå till =)Bra test!

10 jan. 2007 10:47:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Emma: Jepp fransarna blir längre, men mest nöjd är jag med den eftersom den separerar fint!

10 jan. 2007 19:30:00  
Anonymous encore sa...

hej! jag har också skrivit en recension av kanebo's mascara, men tycker lite annorlunda. titta gärna in!


/encore.devote.se

20 juni 2010 22:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->