ETIKETTER

onsdag, januari 03, 2007

Knock knock...

Hey everybody. Har inte varit särskilt aktiv med bloggen, men har haft fullt upp nu under jul och nyår, så småningom är bloggandet igång som vanligt igen. Imorgon åker jag till Stockholm, ska på min systersons dop =D Ska passa på att gå några rundor på stan och sätta sprätt på alla julpengar =) Min tenta börjar närma sig också... få se hur det går med den, ganska jobbig och svår kurs, sägs vara den svåraste under de 3 åren jag har framför mig... Har jag sagt att jag klarade mina två tentor som jag gjorde? WOOOHHAAA! Kändes så skönt!


Igår såg jag filmen The Notebook och idag Casablanca som visades på tv. The Notebook var bra och jag bölade faktiskt mot slutet haha. En riktigt fin kärlekshistoria! My kind of move ;) Casablanca va helt ok, jag förväntade mig mycket mer, men men... Är du en kärleksfilmsfantast och inte sett The Notebook så gör det!

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->