ETIKETTER

söndag, januari 28, 2007

Film: The Devil Wears Prada

Titel: The Devil Wears Prada
År: 2006

Jo, jag hade mina förväntningar när jag skulle se denna film. Jo, jag förväntade mig skor i överflöd. Väskor i överskott och framför allt dyra kläder över allt! Blev jag besviken? No freaking way. Filmen tillfredställer nog varje människa med minsta lilla intresse av mode. Handlingen var helt ok, liiite förutsägbar, men det gjorde ingenting för mig, jag njöt av allllla skor jag fick se hihi. Meryl Streep spelar fantastiskt bra och jag har börjat ta efter hennes replik "Thats all..." hahaha!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Har sett den, det är som du säger mode i överflöd =)

28 jan. 2007 21:36:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Gabriella: ja verkligen, njöt varje sekund! :D

28 jan. 2007 21:38:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag tyckte den va bra men ganska lik UGLY BETTY. Något jag tyckte va kul att hon sa: "How do you spell Gabbana?" och de lade på direkt, haha :P

28 jan. 2007 21:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Charlie: Mmm det har du rätt i, men konceptet bygger ju på samma sak i både filmen och serien typ.. Hahaha aa garvade där oxå :P

28 jan. 2007 22:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->