ETIKETTER

torsdag, januari 25, 2007

Copy Kenneth Jay Lane

Igår shoppade jag lite som sagt och hade blivi tipsad av Sandra att en butik här i Jönköping säljer liknande halsband till Kenneth Jay Lane. Jag tog en titt och jag kan tala om att de va extremt lika. Syftar på den vita jordgubben som finns att köpa hos Net-a-porter för ett antal tusenlappar. Det har ju varit lite jordgubbshysteri under sommaren 2006 men nu har den vita kommit och den är faktiskt fräsch och snygg. I like. Visst,på nära håll kan man självklart se att det är en kopia, guldknopparna är ju mindre än orginaletsoch dessutom är ju inte kedjan identisk, but I like it anyway :) Så självklart att jag köpte haha. På A6 finner du butiken Deluxa som har halva priset på hela butiken, så halsbandet kostade mig ca 70 kr. Köpte även ett par örhängen med stenar i skiftande silver och persikofärg för 25 kr och ännu ett halsband med guldberlock för endast 40 kr. Jag gillar rea :D

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag kan intyga att det är sjukt likt! =D

25 jan. 2007 20:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Haha aah du såg det i skolan idag :D

25 jan. 2007 20:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->