ETIKETTER

tisdag, december 19, 2006

Ny mobil!

Idag fick jag min tredje tidiga julklapp som jag talade om igår, nämligen en ny mobil. Det behövdes verkligen efter min gamla som jag haft under 3 års tid. Man tycker ju att en mobil ska hålla längre än så, men icke... Har fått Samsung E-900 och den är helt underbar. Påminner mycket om en i-pod faktiskt, men är såå ovan vid den... Den har toutch screen och är ganska känslig, vilket var irriterande i början, men nu efter några timmars bruk, har jag redan börjat vänja mig vid den :D I love it! Rekomenderar den varmt ifall du funderar på att köpa den! Nu ska jag sova, har föreläsning klockan 10 imorgon. Nattis!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hej. är den tjock eller? så svårt att se på bilder. svara ärligt nu. Har tidigare haft en u600 som blitt trasig. tycker nästan den är i tjockaste laget så då vet du vad jag har att jämföra med. är rätt känslig när de gäller tjocklek. vore jätte snällt om du svarar!
tack på förhand! mvh

18 dec. 2007 22:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Hmm svårt att säga vad tjock är, men nu när jag googlat din mobil u600 så kan konstatera att min är tjockare, fastän jag själv tycker att den är tunn. om man viker ihop min så är den totalt lite mer än 1,5 cm men dock inte helt 2 cm :) Nedan finns en länk till en bild som är tydlig! Hoppas jag kunde hjälpa dig lite iaf? Mvh Maria

http://www.handys-mobile.de/img/samsung_sgh_e900.jpg

19 dec. 2007 00:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->