ETIKETTER

onsdag, december 13, 2006

Gift of my day

Idag vaknade jag riktigt tidigt (not) för att köpa H&M:s Gift of the day jeans för bara 98:- När klockan slog 10 öppnades dörrarna och ett tjugotal tjejer bokstavligt talat sprang in och slogs påvägen (not). Jag hamna i dragkamp med en annan tjej (not) när vi slogs om det sista paret! NOOOT! Haha förvirrad? Såhär ligger det till. Igår, strax innan midnatt, var jag inne på H&M:s shop på nätet och var inne på deras Gift of the day. Jag uppdaterade hela tiden varje sekund för att vara på den säkra sidan. När minutvisaren visade 00 (00:00) efter att den varit 59 (23:59) så stod det automatiskt att jeansen var slut. MEN HALLLÅ? När och hur tog de slut? Sidan visade inte ens en länk att man kunde köpa dem.. helt sjukt...börjar tro att H&M bluffar... haha... Anyway, idag tog jag en snabb runda förbi stan för att klacka om mina stövlar och passade på att gå in på H&M och där fanns ett enda par Gift of the day jeans för 98:- (sjukt pris) .......och JAAA, DET VAR MIN STORLEK WOOHOO! By the way, visst är mina strumpor heta? :D

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

AL O CHER !! SNYGGIS JEANZZ

14 dec. 2006 13:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

taauuddiiii lebi!

14 dec. 2006 15:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->