ETIKETTER

lördag, september 30, 2006

Chapter Seven

Har precis sett klart de sista delarna i Triumph of the Nerds och måste erkänna att jag har ändrat uppfattning om filmen. Den va faktiskt helt ok. Har lärt mig massa nytt som kan vara bra att kunna... typ om man spelar TP eller NE haha... Nej men seriöst, den andra delen var mycket bättre än den första och tredje och jag fick förklarat det som jag tidigare inte förstått. Sen måste jag säga att Bill Gates påminde väldigt mycket om Eric Forman från serien That '70s show! Filmen är från -95 och det klippet de visade kanske var från slutet av 80-talet skulle jag tro... Men under den perioden var han extremt likt Eric Forman haha! Kolla själva! Söt ju... typ... hmm...

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->