ETIKETTER

måndag, november 18, 2013

I'm back from New York!


Jag är har varit sååååå jetlaggad idag. Sov sammanlagt tre timmar inatt, vilket resulterade i sprängande huvudvärk under hela dagen. Men det känns redan bättre så jag håller tummarna att huvudvärken är borta imorgon.

Vilken fantastisk resa vi har haft. Vi har gjort så himla mycket – men ändå bara hunnit med hälften av allt vi ville göra. Och det är lite det som är charmen med New York, det finns alltid något att göra i staden som aldrig sover.

Det blev självklart en massa shopping, ändå hade jag inställningen "kvalitet framför kvantitet" och jag tycker att jag lyckades rätt så bra med att hålla det! Får slänga upp lite bilder snart och visa er. Hittade en hel del fantastiska grejer som fick följa med hem.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous tindra sa...

Åh ska bli kul att läsa hur resan var :)Hoppas ni hade det underbart! kram

19 nov. 2013 09:29:00  
Blogger Unknown sa...

Min sambo och jag planerar att åka till NY i vår. Jag har varit där för 6 år sedan. Jag skulle bli så glad om du kunde göra en liten reseguide typ vilket hotell bodde ni på, hur många dagar var ni där, hur/vilka boka ni resan med (bolag),har ni några tips om vad man inte får missa :) skulle verkligen uppskatta det!

20 nov. 2013 18:49:00  
Blogger Unknown sa...

Min sambo och jag planerar att åka till NY i vår. Jag har varit där för 6 år sedan. Jag skulle bli så glad om du kunde göra en liten reseguide typ vilket hotell bodde ni på, hur många dagar var ni där, hur/vilka boka ni resan med (bolag),har ni några tips om vad man inte får missa :) skulle verkligen uppskatta det!

20 nov. 2013 18:49:00  
Blogger Unknown sa...

Hej! Min sambo o jag planerar en NY resa i vår. Jag har varit där för 6 år sedan och det ska bli så häftigt att få uppleva det igen. Jag skulle verkligen uppskatta om du kunde skriva en liten reseguide typ vilket hotell ni bodde på (omdöme), vilket bolag ni bokade med, hur många dagar ni var där, annat man ska tänka på och om ni har några bra tips som man inte får missa :) vore supersnällt!!

20 nov. 2013 18:52:00  
Anonymous MM sa...

Skulle oxå tycka det vore kul om man kunde få lite tips om boende, shopping och annat smått o gott :)

27 nov. 2013 12:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->