ETIKETTER

onsdag, september 18, 2013

Vita stövlar från Hunter


Jag kanske är den enda i vårt land som tycker om hösten. Jag längtar efter ösregn som slår hårt mot fönstret. Mest för att det är mysigt, men också för att jag är väl förberedd med tre par stövlar från Hunter! Haha!

Skämt åsido så tycker jag faktiskt att det är mysigt med ruggigt väder, men det här inlägget ska handla om mina nya stövlar från Hunter – ett par vita som jag spanat in ett tag. Jag har sedan tidigare ett par långa i svart och ett lågt par som är gråblå. Känner mig väldigt nöjd och belåten med min stövelsamling så det blir nog inga nya på ett bra tag.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Snygga!

1 okt. 2013 11:15:00  
Blogger Lena sa...

Hej ! Hittade hit till din blogg idag - synd att du verkat sluta blogga... den är helt i min smak :) hoppas du fortsätter med dina inlägg.

9 okt. 2013 15:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Stövlarna passade verkligen in där på bordet :) Var har du köpt dem? Jag har kikat lite efter vita men inte hittat några...

27 okt. 2013 19:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->