ETIKETTER

torsdag, augusti 26, 2010

Today!


Som jag nämnde tidigare så sorterade jag in en massa bilder i album häromdagen. Det tog en evighet och än är jag inte helt klar. Har hittills fyllt två och ett halvt album, resten av korten som är kvar är de som ligger utspridda på sängen (runt 300 bilder). Egentligen tycker jag att det är finare med scrapbooking, men eftersom det var runt 900 bilder så kändes det smidigast med plastfickor.

Dagens planer! Har för en liten stund sen ätit den obligatoriska grötfrullen. Ska nu fixa lite småsaker innan jag beger mig till stan, ska bl.a. besöka arbetsförmedlingen, kul! Ska passa på att besöka lite butiker lite snabbt, måste spana in höstnyheterna!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous tilda sa...

thank u, visst är dom snygga!!!! krams

26 aug. 2010 10:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->