ETIKETTER

onsdag, december 10, 2008

Spiderchick, Spiderchick, does what ever a Spiderchick does


Jag (till min kille): Hörde du min fis?
Min kille: Eh... näee.
Jag: Precis nyss alltså?
Min kille: Näee?
Jag: Men den lät ju skithögt!
Min kille: Nej. Jag jag hörde inget.

Typsikt killar.

Lyssnar aldrig.

Hahaha! Lånade ovanstående text från en av mina favoritbloggar, nämligen ursköna Spiderchick! För två eller tre månader sedan upptäckte jag hennes underbara blogg and now I'm stuck in her spider web (haha, i dubbel bemärkelse: web=nät). Helt klart den roligaste bloggen jag läst, kolla in den här!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

haha han är störtskön ;D

10 dec. 2008 23:47:00  
Anonymous Anonym sa...

hoppas du får en finfin dag sötnosen!
kram

11 dec. 2008 09:02:00  
Anonymous Anonym sa...

ahh tack för den länken =)

Kram på dig
/Spider

11 dec. 2008 10:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Tjaba snygging!
Är man bra om man ber till en profet som har slavar och gifter sig med ett barn? Läs mer på min hemsida om mohammed "profeten" http://www.mohammedt-shirt.com
Denna sida är skriven av Persier och Svenskar mot islam.
Läs på Engelska. Översätt inte.

11 dec. 2008 15:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahah! ;) kan bara hålla med.. killar lyssnar aldrig!

12 dec. 2008 17:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->