ETIKETTER

onsdag, mars 26, 2008

Modell för Bianco

Vilken dag! Jag är superduper trött! Sitter på redaktionen och skriver klart en intervju jag gjort för tidningen Glitter. Den är i princip färdig, behöver bara gå igenom ett par gånger. Idag har jag hunnit med en hel del, bl.a har jag varit skomodell för Bianco i SOUK gallerian under min lunch idag. Det kom folk från Danmark som skulle fota Kelly och mig. Det var riktigt kul, men roligast var nog att träffa Kelly och hinna prata lite. Butikspersonalen där är nog den trevligaste personalen jag träffat på länge! Som tack för att vi ställde upp som modeller, fick vi välja var sin accessoar. Jag valde en cool, svart väska. Bilder kommer senare :)

Efter det var det dags för ett jobb för SOLO, som gick ut på att jag + en fotograf skulle haffa folk på stan och plåta dem. Lättare sagt än gjort, folk är ju så himla stressade... Men vi lyckades i alla fall. Nu ska jag finslipa på min artikel! Ciao!

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Låter som en rolig dag =)

26 mars 2008 19:08:00  
Anonymous Anonym sa...

alltid trevligt med accesoarer :)

26 mars 2008 19:43:00  
Anonymous Anonym sa...

alltid trevligt med accesoarer :)

26 mars 2008 19:43:00  
Anonymous Anonym sa...

åh så kul!

27 mars 2008 11:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Låter jätterolig ;) ha en trevlig dag

27 mars 2008 12:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Låter jätterolig ;) ha en trevlig dag

27 mars 2008 12:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->