ETIKETTER

onsdag, november 07, 2007

Spara eller Slösa?

Till er som inte vet, så är det så att jag är galen i armband. Snygga armband. Detta snygga (och dyra) armband från Kenneth Jay Lane skulle jag vilja ha i min samling, men det finns faktiskt snarlika armband för mycket billigare pris. Detta budgetarmband kanske inte ser så snyggt ut jämfört med lyxvarianten, håll för bilden på den dyra och titta igen på den billigare. Visst blir den finare när man inte jämför dem med varandra? Haha... Vad säger ni i detta fall, Spara eller Slösa?

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det dyra är läckert, men som du sa, håller man för den bilden och ser på den billigare varianten så är den ju faktiskt snyggggg! (=

7 nov. 2007 20:19:00  
Anonymous Anonym sa...

vill bara tipsa om att smyckes märket mi lajki nu öppnat egen nätbutik!
www.milajki.com

7 nov. 2007 20:54:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Gillar verkligen båda armbanden! Eftersom att det är en sån stoor prisskillnad skulle jag kunna tänka mig att köpa den billiga. Tycker det armbandet är värt 36 kr!

7 nov. 2007 21:17:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle mycket hellre köpa armbandet för 36 kronor :)

7 nov. 2007 22:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Svar: Tack så jätte mycket :)

7 nov. 2007 22:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Slösan var jättefin! Men inte 1006-fin.. haha så spara alternativet :P

7 nov. 2007 22:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->