ETIKETTER

tisdag, juli 17, 2007

I guess I like Tritoni

Det är många som gjort reklam för Tritoni klockorna och jag vill först och främst påpeka:
Nej, jag skriver inte detta inlägg eftersom jag fått en klocka gratis som många andra bloggerskor, det har jag inte. Jag skriver för att jag tycker om den och för att jag faktiskt tycker att den är snygg! Tycker att den är cool och att den passar bra till vardags! Gillar främst uret, riktigt läckert! Jag är svag för manliga klockmodeller och dessa modeller ser faktiskt maskunlina ut, även om de är unisexmodeller. Well I like it! Min favorit bland alla alternativ är Silver Ray som ni ser på bild. Vad tycker ni andra om klockorna? Topp eller Flopp?
Eget kollage med bilder från Tritoni watches

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hehe, jag skrev om klockorna för ett tag sedan, jag gillar dem fakltiskt inte alls! Men klart, gartis är ju ofatst gott ;)

17 juli 2007 21:23:00  
Anonymous Anonym sa...

jag tycker att det var en snygg modell så verkligen ingen flopp..

18 juli 2007 10:59:00  
Anonymous Anonym sa...

De är supersnygga, tycker jag!

18 juli 2007 13:09:00  
Anonymous Anonym sa...

Köpte du klockan? Har du någon erfarenhet av att ha den i vatten och sådant. Håller den det? (dusch, simma, bada bastu?)

7 dec. 2007 12:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jenny: Japp jag har den men har inte haft den så pass länge att jag kan svara på dina frågor tyvärr. Den har inte blivit utsatt för dusch, regn osv... =/ Däremot har den redan hunnit gå sönder, men det är inget stort som inte går att fixa =)

7 dec. 2007 12:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->