ETIKETTER

måndag, maj 27, 2013

Dagens önskan: Flirty in pink


1 = Ray Ban. 2 = Zara. 3 = Asos. 4 = Zara.
Här kommer ett önskekollage för dagen. Så här vill jag se ut när jag träffar väninnorna för en drink. Nätta sandaletter med smala band à la 90-tal is the shit för i år and I like it. Samma sak gäller axelband på klänningar och toppar – smala ska de vara!

Jag måste planera in en trip till Stockholm snart för det är helt sjuk vad mycket snyggt Zara har fått in! Fick förresten sms från DHL idag om att min beställning från dem (som lades i söndags) kommer i morgon. Snacka om supersnabb leverans. Men måste besöka en fysisk butik snart för det finns mycket mer som jag vill åt som inte finns på webben.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Melissa sa...

Älskar dina snygga collage! Puss å kram finaste!

18 juni 2013 22:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Tack finaste! Du är för snäll, kramar!!

26 juli 2013 13:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->