ETIKETTER

måndag, april 29, 2013

Diorshow Extase

Heeeeeeeeeeeeej!
I kväll är första gången på länge som jag har tid och lust att blogga. Det har varit en sjukt intensiv period jobbmässigt och därför har det varit väldigt lugnt här. Jag har knappt suttit framför datorn på fritiden, men på Instagram har jag varit aktiv i princip varje dag (@FashionFame).

Men så nu i kväll – när jag egentligen skulle kolla på senaste avsnittet av Revenge – fick jag för mig att fota min nya mascara i stället. Testade den lite snabbt i butik i dag och den verkar helt faaab. Jag har testat många bra mascaror genom tiderna men har ingen given favorit. Så nu får Diorshow Extase från Dior visa vad den går för. Någon som har testat den?

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Hannah sa...

Har haft den och den är väldigt bra. Men känns lite mer som en "fest mascara". Tar ett tag innan man får in snitsen hur man ska måla på den som bäst. Kan tipsa om elizabeth arden ceramide också. Det är den bästa mascaran jag haft! Känns otroligt skonsam mot ögonfransarna och dom blir såå långa!

13 maj 2013 11:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->