ETIKETTER

lördag, februari 02, 2013

Trendiga pallar från Åhléns

Hallå där! Tittar in här lite snabbt för att önska dig en trevlig helg! Tänkte även passa på och tipsa om två snygga pallar som nu finns till försäljning på Åhléns! För tillfället finns pallen i cerise och grå/mullvad, men jag tror faktiskt att den kommer komma i fler färger eftersom de brukar släppa sina möbler i flera färger så småningom. Men just nu hittar du alltså dessa två alternativ för 999 kr vardera. Betydligt lägre än vad min kostade så här har du ett billigare alternativ. Bra va? Rätt så snygga ju, speciellt den grå!

Inredningsnytt här hemma: Hängde idag upp världens snyggaste tavla i köket, can't wait to show you! 

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous laurie sa...

MY gooood va fin! den i rosa åååh <3

4 feb. 2013 13:28:00  
Anonymous Marie sa...

Måste bara skriva att jag gillar din blogg väldigt mycket. Hittade den igår då jag sökte på lite tips om hur man kan måla om spegeln Drill från Ikea och hittade då ditt tips om när du sprayfärgade den. De blev supersnyggt verkligen och ska själv göra de snart så fort jag ska förbi Panduro butiken. Som sagt så blev de jättefint i chrome. Tittade även vidare på din blogg och dina nyare inlägg och den är verkligen rolig att läsa då du bloggar om sådan inredning som jag är intresserad av & sådant jag tycker är snyggt. Jättekul att man hittat dig :) Den här bloggen kommer jag fortsätta läsa framöver :)

4 feb. 2013 23:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Marie: Men åh, du gjorde verkligen min dag! Så himla snällt sagt, tack så jättemycket! Tycker det är jättekul nr jag lyckas inspirera andra. Hoppas du ska trivas här på bloggen, kul att vi har likadan smak :D Lycka till med sprayandet av spegeln! :-) Kram

6 feb. 2013 20:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->