ETIKETTER

söndag, februari 10, 2013

Snygga doftljus från H&M

En rolig överraskning är att H&M har börjat ta in lite inredningsprodukter. När jag var där sist fanns det flera olika serier med doftljus att välja mellan. Allt från klassiska dofter som vanilj, till mer utmärkande som kanel/apelsin. Nu är inte det sistnämnda någon favorit hos mig, nej, jag gillar mer "cleana" dofter och är väldigt glad över att jag hittade "cotton flower" som doftar milt och nystädat liksom. Utöver doftljus fanns alla serier även som "doftpinnar" och "home spray". Kul idé!


Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Marie sa...

Har sett dessa ljus ute i hm butikerna men har totalt missat "cotton flower" utan bara sett den med apelsin och den med vanilj. Blir nog att dofta på den nästa gång jag är i deras butik :)

11 feb. 2013 15:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->