ETIKETTER

onsdag, februari 06, 2013

Hemma hos mig + Fifty Shades of Grey

Så här ser det ut här hemma just nu. Bilden är förvisso tagen igår, men det ser ju fortfarande likadant ut. Publicerade den här bilden på Instagram (@FashionFame) så följ mig gärna där om ni vill ta del av fler bilder. Förresten, på bilden ser ni kuddarna som jag bloggade om för ett tag sedan. Visst passar de bra i soffan? Är så nöjd att jag köpte dem.

Tänkte även passa på att blogga lite om Fifty Shades of Grey. Läser du trilogin? Jag läste ut första boken under två dagar (!) i höstas. Sååååååå bra! Suget efter andra boken var så himla stort (i väntan på att den andra boken skulle släppas den 2:a januari) att det konstigt nog bara försvann en dag. Haha! Konstigt, jag vet, men det var jobbigt att vänta. Jag köpte den andra boken i januari när den släpptes men lät den ligga kvar på hyllan - fram till förra helgen då jag var sjuk. Då var jag så uttråkad att jag började läsa några kapitel. Två dagar senare var den också utläst. Nu har jag tredje boken framför mig och jag vill nästan inte börja läsa eftersom jag inte vill att den ska ta slut.

Det är nästan pinsamt att erkänna men efter att man läst ut den första boken, blev man nästan lite besatt av att ta reda på fakta om den kommande filmen. Turligt nog var jag inte ensam, jag och mina tjejkompisar satt och skickade meddelanden till varandra hela tiden med nya uppgifter om filmen, haha! Status på filmen då? Jo, just nu skrivs det manus för fullt och när det är klart sätts rolltillsättningen igång. Det har spekulerats massor kring vilka två som kommer få huvudrollerna, själv hoppas jag på Ryan Gosling som Christian Grey och Emilia Clarke (från Game of Thrones) som Anastasia Steele.  
Vilka tycker du ska spela Christian och Ana?
Jag "upptäckte" Emilia Clarke igår och blev riktigt överraskad av att hon ser exakt ut som jag föreställt mig att Ana ser ut! 

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Chanel sa...

Jag föreställde mig Lily Collins och någon mer :) Kanske Ian Somerhalder ;)

10 feb. 2013 17:55:00  
Anonymous Sofia - En blogg om tv-serier sa...

Jag har funderat på att läsa böckerna ett tag nu, men har aldrig orkat ta tag i dom men så många säger att dom är bra så borde kanske göra det snart :)

11 feb. 2013 20:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->