ETIKETTER

tisdag, januari 08, 2013

Lyx eller budget: Lanvin


Heeeeeeej! Nu är jag tillbaka igen. Oturligt nog blev jag sjuk efter nyår. Blev smittad av influensan och det märkte jag ganska snabbt då jag vaknade upp alldeles illamående, halv sju på morgonen, en ledig dag. Så efter spyor (yuck, jag vet!), feber och huvudvärk, sitter jag äntligen här framför datorn och bloggar.

I höstas la jag upp en bild på Instagram som föreställde ett halsband som jag hittat hos Lindex. Jag har varit och klämt på det sååå många gånger, men ändå inte köpt. Sen gick det en tid och en dag fick jag syn på bilder på Kim Kardashian. Hon bar ett halsband från Lanvin, men jag påmindes direkt av det från Lindex. Och när man ställer dem båda så här bredvid varandra, som jag har gjort i kollaget, så syns det rätt tydligt var Lindex designers hittat sin inspiration. Kul tycker jag, för vem har 22 444 kr reserverade i plånboken för ett halsband från Lanvin? Nej, då tycker jag man kan slå till på Lindex halsband istället för 299 kr.

Förresten, det tog mig över två timmar att göra klart det här kollaget. Satt distraherad framför tvn och varvade skratt och skämskudde framför "Så blev vi Svenska Hollywoodfruar" som hade premiär ikväll. Såg du det också?

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Kul att du e back!=) Visa gärna upp er nya möbel snälla..har letat efter en sådan! =) kram

9 jan. 2013 12:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack för tipset! Det ser jättefint ut, ska ta och kika på det nästa gång jag är på stan :)

9 jan. 2013 22:04:00  
Anonymous Katja - Säljer Mary Kay produkter sa...

Oj det var verkligen en stor prisskillnad!

11 jan. 2013 14:56:00  
Anonymous Karin sa...

Åh tack för tipset!! Jag har varit på jakt efter en budgetvariant i en evighet nu. TACK! Och grym blogg också. :)

11 feb. 2013 19:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->