ETIKETTER

torsdag, januari 10, 2013

För alla oss

Seriöst. Jag orkar inte. Hur kan den här låten vara så bra? Hur?! Den har gått på repeat (skojar inte!)Spotify hela kvällen. Tror det är hennes hesa röst som jag tycker är behaglig att lyssna på. Startade dessutom dagen med att lyssna på den då det första jag gjorde, när jag vaknade i morse, var att söka efter den på youtube med mobilen. Jag var sååå morgontrött men blev genast lite piggare medan jag lyssnade på den. Haha, skadad eller? Som om det inte var nog så hade jag nyss med mig datorn in i badrummet för att sjunga med i låten medan jag duschade!!! Hahaha! Men visst är den ovanligt bra för att vara en reklamlåt?!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Unknown sa...

Ha ha den är numera en klassiker på förfesterna :)

10 jan. 2013 22:14:00  
Anonymous Linda sa...

Hehe du är inte ensam om att känna så :) tycker också att den är riktigt bra.

kram

11 jan. 2013 12:02:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaha oh, varje gång den kommer på tv tänker jag "vad bra låt!"

12 jan. 2013 22:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->