ETIKETTER

söndag, januari 20, 2013

Bildregn från senaste veckorna

Heeeeeeej på dig! Hoppas att du har haft en bra helg hittills? Detta var min första helg på lääääänge som jag inte haft något som helst inplanerat. Det tog jag tillvara på eftersom jag har saker inplanerade under framtida helger. Det enda jag gjorde igår var att läsa glossiga magasin, titta ikapp några tv-serier som jag följer, måla naglarna i fina färger och sköna ansiktsbehandlingar. Och så hittade jag en fotomapp med massa bilder från de senaste veckorna som blivit bortglömda. Så jag valde ut några av dem och publicerar dem i detta inlägg med en liten förklaring kring vad jag har haft för mig. Ett superinlägg med massa foton som egentligen talar för sig själva. DECEMBER. Vi sålde vår säng, sängbord och byrå på Blocket. Skönt att bli av med dem för att få plats med vår nya gavel och bänk...

DECEMBER. Lagade mumsig pasta med röd pesto och cashewnötter. Blev så jäkla gott!

DECEMBER. Köpte fina hyacinter inför jul. Hyacinter doftar verkligen jättegott!

DECEMBER. Vår fina "julkrubba" (från SIA) plockas fram varje jul.

DECEMBER. Köpte ett snyggt armband från H&M för bara 69 kr.

DECEMBER. Vita hyacinter i vardagsrummet som börjar blomma.

DECEMBER. Min lilla tomteverkstad. Så här såg det ut när jag skulle slå in julklapparna i år. Testade paketlack för första gången någonsin. Glömde fota resultatet men det blev jättefint ihop med det vita snöret.

JANUARI. Andra veckan i januari städade vi bort julen med hjälp av praktiska förvaringslådor.

JANUARI. Förra veckan fyndade jag fina designljusstakar i mässing för några tjugolappar på Röda Korset. Yaaay!

JANUARI. Jättemysigt med tända ljus nu när all julrelaterad belysning plockats bort.

JANUARI. Blev överraskad med tulpaner av min man. Äääääälskar tulpaner!

JANUARI. Det blev take away igår från ett nyöppnat ställe på stan som heter I Love Kebab.

JANUARI. Riktigt gott! Mat och dricka för 49 kr, billigt!

Etiketter: , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Kan man se din nya gavel

22 jan. 2013 18:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej, vart är sängborden köpte?

24 jan. 2013 17:22:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Det kommer.

30 jan. 2013 20:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej, de är köpa från Möbelhandlarn i Örebro.

30 jan. 2013 20:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->