ETIKETTER

lördag, december 01, 2012

Sex år


Kan knappt förstå att den här bloggen har funnits i hela sex år. Årsdagen är den 1 november, men som du säkert märkt så har jag inte haft så mycket tid över till att blogga den senaste tiden. Sen har jag faktiskt inte haft någon lust med det heller. Ibland känns bloggen inte alls kul och man har ingen aning om vad man ska blogga om. Det har funnits så mycket annat kul som jag hellre lagt ner tid på. Men häromdagen var första gången på väldigt länge som jag verkligen kände för att blogga. Jag tror att min blogglust håller på att komma tillbaka till mig. Bloggen är en del av mig eftersom den har varit det så himla länge...

En stor eloge till alla er som har kikat in här varje dag och som skriver uppmuntrande kommentarer. Tack, ni är bäst! Framöver kommer jag göra mitt bästa för att dagligen uppdatera den här bloggen. Jag saknar det verkligen! Berätta gärna vad ni vill att jag ska blogga om så gör jag det! 

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Mer mode och kläder :D

1 dec. 2012 19:07:00  
Anonymous tindra sa...

Grattis Bloggen! :) & till dig som hållt på & blogga i 6år.
Mer mode & mat! :)

1 dec. 2012 19:39:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis! Blogga gärna om inredning :)

2 dec. 2012 01:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Glömde skriva: och mode såklart! :)

2 dec. 2012 01:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis! Älskar din blogg :-)
Gärna mer recept och inredning haha och allt annat för du skriver alltid så intressanta saker!

2 dec. 2012 22:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis! vad kul :D, och jag hoppas verkligen att du inte slutar blogga, tycker om din blogg! Tycker du skriver om bra saker så har inget att komma med, ha en fin dag :)

3 dec. 2012 15:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Mer smink & parfymer! =) Älskar det!

3 dec. 2012 16:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis till de inspirerande sex åren!
Kram

3 dec. 2012 21:19:00  
Anonymous Lindouo sa...

Grattis till en fantastisk blogg snygging!

3 dec. 2012 22:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->