ETIKETTER

måndag, december 03, 2012

Julblommor


Du som följer mig vet att jag är lite småkär i blommor så under juletider passar jag på att köpa hem lite olika sorter för att höja julkänslan. Besökte idag blomsterbutiken och valde ut olika sorters blommor som jag tyckte passade ihop. Det blev en mix av vitt, grönt och lila. Floristen i butiken satte ihop arrangemanget och jag blev jättenöjd! Visst blev det fint? Synd kanske inte så bra med denna bild som är tagen med mobilen. Ska försöka fota med min systemkamera senare för bättre bilder. De två gröna hyacinterna som sticker upp kommer att bli vita när de börja blomma. Hyacinter doftar sååååå gott när de slår ut. Hur skapar du jukänsla hemma? Köper du julblommor?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous L.O sa...

Blev jättesnyggt!

3 dec. 2012 22:28:00  
Anonymous Nina sa...

Snyggt Maria!! :)

4 dec. 2012 15:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Det doftar JUL ända hit!

4 dec. 2012 22:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->