ETIKETTER

måndag, december 31, 2012

Gott nytt 2013!

Det ekar tomt här på bloggen och det beror helt enkelt på att jag passar på att spenderar tid med mina nära och kära nu när alla är lediga. Har haft en riktigt mysig julledighet och ikväll fortsätter firandet i en lokal som vi har hyrt. Till årets nyårsfirande ska jag baka en hel del gott. Ska bl.a. testa ett nytt recept som jag hittat på dumlekakor med noblesse. Yuuuum! Det blir även cheesecake och min traditionella morotskaka som alla älskar. Lovar att ta massa bilder!

Som vanligt vill jag önska dig som läser min blogg ett gott nytt år! Må det nya året bringa dig kärlek, glädje, god hälsa och lycka! Och hoppas att du får en riktigt härlig kväll.
Puss och kram, önskar Maria.
Vi hörs nästa år, haha!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Gott nytt år till dig med Maria!
Kram Eva
PS Jag läser fortfarande din blogg även om jag inte kommenterar så mycket :)

31 dec. 2012 13:06:00  
Anonymous tindra sa...

Gott nytt år & god fortsättning.

1 jan. 2013 18:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Gott nytt år Maria!
Jag har en kanske konstig fråga till dig. Men läste i ett inlägg av dig att du hade beställt en super fin plånbok från Members:) Kommer du ihåg om du fick hämta ut den på posten eller om du fick den skickad direkt till din postlåda?

Kram Linnea

2 jan. 2013 12:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Linnea: Hmm.. jag tror faktiskt att jag fick hämta ut den på postens utlämningsställe på ica, eftersom den kom i en stor kartong =) Kram!

5 jan. 2013 20:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Önskar Dig Ett riktigt Gott Nytt År med god hälsa, lycka och välstånd!

9 jan. 2013 12:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->