ETIKETTER

söndag, december 09, 2012

Frukost/lunch på stan


Hallå där! Har du haft en mysig helg hittills? Hoppas det! Igår var vi på fest och kom hem ganska sent. Tänkte sova ut idag men blev väckt tidigt av mobilen och kunde sedan inte somna om. Men det gör inte så mycket, då vet jag att jag kommer somna snabbt ikväll istället.

Vi tänkte att vi skulle gå ut och äta brunch på Clarion idag, hade hört att de har god julbrunch. Plus att allt smakar extra gott när man är trött och seg dagen efter man festat, haha. Tyvärr var det fullbokat så då gick vi till Hälls Konditori istället. Kan verkligen rekommendera det stället om ni har vägarna förbi. Mumsigt fika, god mat och trevlig personal. De har dessutom supergoda tårtor, min favorit är en chokladbomb som jag inte vet vad den heter, haha, men den är to die for!!!

Det blev inget julgransköp i helgen. Vi har inte hunnit med det helt enkelt. Det får bli av i veckan istället. Är sugen på lite nytt julgranspynt dessutom. Har du tips på något snyggt?

Ikväll ska vi åka till svärmor och äta hennes "lahmajun", som är som små mini-pizzor med köttfärs på. Yum! Hoppas att du får en fortsatt mysig kväll!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous tindra sa...

Åh åt alltid bakpotatis m kyckling/curry ,min favvo, så gott! Får bli en tripp till Örebro bara vädret blir bättre :)

11 dec. 2012 09:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->